tjipp...

sliter mig nu ifrån datan och slänger mig i soffan och ska kolla vidare på tv.

Kollade Desperate Housewifes innan....kan inte annat än att älska serien, men skulle gärna vilja att den kom varje kväll kl 21..... men man får köpa boxen sen igen...

ikväll spinner tankarna som bara den, starkast går en tanke till en vän....
men, nu lämnar jag er och så ses vi imorgon igen...

jag ska verkligen bli bättre på att blogga igen... jag ber om ursäkt!

ojdå, nu höll jag på att glömma det viktigaste...

Får jag minst 10 kommentarer på förra inlägget om skitsnack från 10 st olika personer med olika mailadresser (såklart, och de kommer inte att visas för andra eller användas på nått sätt) så kommer jag att lotta ut ett superpresentkort till en av dessa 10 personer.
så kommentera på!



*puss puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0