Yoga?

Idag är det yoga, men frågan är om jag orkar gå...
Sambon säger att det är samma sak varje vecka sen healingen började...
På torsdag, dvs healing dagen, mår jag bra, fredag lika så, på lördag börjar jag svaja lite, samma söndag och på måndag är det skit. Och tisdag till torsdag är det kamp...
Så han tyckte jag skulle ta upp det med hon jag healas hos, och så får vi se vad man ska göra åt det...

Iallafall, igår beställde sambon en sandsäck med tillhörande handskar åt mig.
Tror att jag måste få ur mig en hel del innan jag kan ta till mig det där med inre frid osv...
Ja ja, vi får väl se...

På lördag har finaste brorsdottern kalas och jag skulle mer än gärna vilja gå... Men det är 6 timmar dit, sen kalas kanske 3 timmar och sen 6 timmar hem... Det blir för långt för att åka på en och samma dag...
Barnen lär ju vara helt slut.
Men som sagt, jag skulle ha velat.. Men förhoppnings vis kommer vi dit till sommaren och då kan man ev tälta eller så nånstans och därmed blir inte resan så himla lång.
Att åka 12 timmar i bil på en dag är inget jag rekommenderar med små barn i bilen.

Ja vad händer annars här då?

Alfons går i skolan och trivs bra, han spelar även fiol men det verkar inte vara hans grej. Han glömmer vad de gjort på fiollektionerna och vill absolut inte öva hemma.
Så han ska spela denna terminen ut men sen tror jag han slipper fortsätta.

Loke, ja han får ju åka både skridskor, skidor och snowboard detta år, och han åker gärna både snowboard och skridskor.
Det går faktiskt hur bra som helst att åka skridskor, det är ändå första gången han någonsin stått på ett par skridskor.

Bellatrix, ja även hon åker skridskor, och det går verkligen bra.
Jag har duktiga ungar!

Grim, han går, han började gå strax innan jul och nu gör han inte annat än att gå och gå och gå och gå och gå... Ja ni fattar.
Han har även börjat att klättra upp på allt han inte får.
Go'knulen!

Nej nu ska man vara lite social med barnen innan det är dags för bussen.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0