Godmorgon!

Sådär ja, nu har jag appen på mobilen med.
Så visst borde jag kunna blogga lite mera nu, eller hur?!?

Idag ska Alfons till en kompis och leka och jag ska försöka ta mina stela ben och pallra mig ut och skritta Indra en sväng.
Vi vart ute på långtur igår med en del andra vänner.
Och Indra var som ett ånglok.
Så hon vart rejält svettig när vi vart klara efter turen.

Jag skulle dock behöva rida henne lite i paddock för hon är lite stel. Just för att jobba upp mjukheten i henne och jobba lite på kommunikationen.
Men jag ska försöka ta mig till en paddock nångång nästa vecka och träna lite. Eller ridhus vore ju ändå bättre.
Nåja, vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag iallafall ta och få igång allt så att vi kommer igång med dagen.
Nyårshelgen ställer alltid till det med dagarna.
Nyårsafton då är man uppe till 3 och sen dagarna efter har man helt vänt på dygnet.
Men nu ska vi börja vända tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0