Facebook...

Men vad faaan...
Skrev ett långt inlägg och vips så försvann allt...
Sa jag att datorer/telefoner osv inte är mina största fans?!?

Iallafall, ja ni har sett rätt.
Ni hittar mig inte på Facebook längre för tillfället.
Har tröttnat och då var det dags att stänga ner...
Förmodligen inte för alltid men för ett tag tror jag...
Vi får se om och när jag kommer tillbaka till Facebook, tillsvidare hittar ni mig här, på mailen eller ring!

Iallafall, går på healing med en gång i veckan och sambon tycker att det hjälper... Men jag vet inte, antagligen för att jag är så inne i min värld och har svårt att se hur jag mår utifrån.
Men jag har goda förhoppningar att det ska hjälpa, vore kul att man kunde vara som "alla andra" och slippa det dära "skelettet i garderoben"...

Indra mår bra såklart!
Var i Östbacken häromdagen och fick en lektion. Vi jobbade på att flytta framdelen från marken, att ställa och böja, hitta lite form.
Vi var mest och nosade på allt, så kan vi jobba mera hemifrån och veta vad och hur jag ska jobba på och med.
Men det blir en spännande tid framåt, men jag låter det vara en liten "cliffhanger" tills vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0