14/12

I dag har vart en riktig slöar dag, vi skippade till och med julshowen på wången för att ta det lugnt.
Vi har försökt att bygga ihop ett pepparkakashus som tyvärr bara rasade, men det är fint där det ligger i en hög och torkar... Suck...
Men men barnen hade kul när de dränkte ner det i godis.
 
Till kvällsmat blev det julgröt, mer motivation hade jag inte än så, och barnen vart nöjda, mätta och belåtna och det är det som räknas.

Alfons gjorde lite kolakakor innan och sen gick jag igenom flera jul tidningar och letade recept till julbakandet.
Jag har bakat lite saffrans bullar med vitchoklad och mandelmassa som jag har i frysen, och sen måste jag baka lite lussekatter.
Och julgodis och lite sånt.
Men det hinns med, jag vägrar stressa, det blir aldrig bra om man stressar.

Ja, mannen är iväg på luciapoker nu i kväll och imorgon ska vi äta julbord på wången. 
Ser verkligen fram emot det, ska bli supergott!

Nej nu ska jag stoppa trollen i säng och sen mig själv med. Är alldeles för trött numera för att orka vara uppe på kvällarna sent.

Så god natt...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Miss u♡

2013-12-14 @ 21:23:59
Postat av: Zarah

Miss u♡

2013-12-14 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0