Var som sagt på badhuset idag. Litet badhu...

img_2879 (MMS)

Var som sagt på badhuset idag. Litet badhus men helt klart godkänt. Vi hade hur kul som helst, och jag och Alfons åkte rutschkanan typ 300 gånger. Även Loke och Trixie åkte den varsin gång sittandes i mitt knä. De tyckte däremot inte att det var så roligt... Tog tyvärr inga bilder då jag glömde telefonen i väskan.. Nu sover alla barnen och även jag ska snart krypa ner. Skall iväg och rida imorgon igen och skaffa mig lite mer träningsvärk..


Kommentarer
Postat av: Elinor

Roligt! Vi försöker åka till badhuset en gång i veckan =) David älskar att bada, och Emma med när hon kommit igång =)

2011-03-30 @ 07:09:00
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0