osvensk...

hejochhå...
när man har lust och ork att blogga då ska man passa på...
insåg just att det rimmade...ha ha ha

Idag har jag vart läskigt osvensk och olagom och lagt både en och två tankar på att låta både Trixan och Alfons få bli barnmodeller...
Trixan älskar kameran och Alfons med.
Loke blir underbar på bild men vill tyvärr inte låta sig fotas så han slipper såklart.

Hur ställer ni er till just barnmodeller?
Är det ett hemskt "jobb" som kan likställas med barnaga och barnmisshandel?
eller är det helt okej om barnen tycker att det är kul?

bara för att förtydliga, så skulle jag aldrig tvinga mina barn till nått de inte vill,
både alfons och trixan älskar kameran och när de inte vill bli fotade mera, så kommer jag naturligtvis att respektera deras önskemål, precis som jag respekterar deras önskemål vad gäller kläder osv.
jag tror nämligen inte på tvång... vilket tyvärr större delen av min barndom präglades av...
så nej...mina barn tvingas inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0