ikea....

fick ett total ryck idag då sambon tyckte att jag skulle till Ikea...
nu var jag ju visserligen inte där men ändå.... blev ändrade planer i sista minuten och jag blev hemma och sov istället...

Jag går numera mest runt här hemma som ett retat lejon i bur, morrar och går mest runt runt runt och är allmänt rastlös.

Många kan tycka att: mäh! det är väl bara att gilla läget och relaxa nu när alla djuren är borta.
Ja, jo det kan man tycka om man vill... men så fungerar inte jag.
Anledningen till att djuren såldes vart helt enkelt tidsbrist och sen vill vi bli mer flexibla vad gäller resa osv.

Jag är som sagt en väldigt rastlös person som älskar när det händer saker.... helst drastiska och dramatiska saker.
Skulle tex inte tacka nej till en jorden runt resa eller nått liknande.

Jag är tyvärr en sådan person som inte kan nöja mig med lite och lagom... utan jag vill ha mycket och överdrivet.
(kanske därför jag inte har 1 barn utan 3... eller att vi flyttade från nybro och upp hit 110 mil enkel resa, jag vill att det skall vara dramatiskt)
kanske hade man passat som skådis om man hade haft det självförtoendet som yngre???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0