dag 23

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat? 
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – Favoritsaker
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Mina djur
Dag 11 – Barn uppfostran - hur gör jag?
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16Sambon gästbloggar
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Detta vill jag bli när jag blir stor
Dag 30 – En sista önskan

Mitt hem...
Ja vad ska jag egentligen skriva här då...
jag är tyvärr en av dessa människor som inte riktigt känner sig hemma nånstans.
Jag älskar platsen där vi bor på idag (Bleckåsen) men ändå känner jag mig inte 100 % hemma där.
Kanske för att jag inte riktigt vet vem jag själv är ännu...

men för att svara på Mitt hem...
så, mitt hem rent inredningsmässigt består av en massa blandade stilar eftersom jag inte kan bestämma mig.
Just nu pryds väggarna av tavlor som jag målat och bilder på våra barn.
Annars så är resten av huset ett mindre kaos sett ur inrednings synpunkt...


köket i bleckåsen, bakdags!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0