sammanfattning....

Sammanfattning av 2010!

(kopierad från; Agonmom)

MITT 2010

Gjorde du något du aldrig gjort förut? Ja, jag sa ifrån! något jag aldrig trodde att jag skulle våga...

 

Höll du dina nyårslöften? nej, eller ja det gjorde jag väl, gav inga nyårslöften inför 2010


Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken faktiskt, men bara en blev första gångs förälder.


Dog någon som stod dig nära? min älskade katt Gordon...det gör fortfarande ont...


Är det något du saknat 2010 som du vill ha 2011? ja, mer egentid, en normal häst och mera egentid...


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? hmmm...vet faktiskt inte...


Vad är din största framgång år 2010? framgång? ja det är väl att jag kom till självinsikt och vågade stå på mig, det är ett enormt framsteg...så det får väl räknas...


Största misstaget? tyvärr....att jag tog tillbaka Nova och tackade nej till en underbar ardenner fröken och en underbar tinker korsning....ibland är man bra dum!!


Vad spenderade du mest pengar på? barnen, kläder och sånt...sen såklart räkningar och annat "nödvändigt"


Gjorde någonting dig riktigt glad? hmm...tråkigt...men nej...


Var du gladare eller ledsnare i år än du brukar? ingen större skillnad faktiskt....


Vad önskar du att du hade gjort mer? ringt sambon innan jag bestämde mig för att ta hem hästen...


Blev du kär i år? ja, flera gånger...fast då bara i djur; tex vackra adrenner flickan Kajsa...kommer alltid ha en plats i mitt hjärta... och sen är jag ju såklart mänskligt kär i sambon, men det har jag vart länge...


Favoritprogram på TV? familjen annorlunda....


Bästa boken du läst i år? Marilyn Mansons självbiografi


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja kanske det, fast det beror mest på mig själv och mina hjärnspöken...


Vad fick dig att må bra? barnen, sambons pepptalk, de 2 månaderna i småland med sol och bad..


Vilken kändis var du mest sugen på? he he he...Heath Ledger (aawww) och såklart Marilyn Manson (men på hans Antichrist Superstar tid)


Vem saknade du? Pappa...min lillasyster....


De bästa nya människorna du träffade? oj, träffade en massa nya människor... men bästa vet jag inte...

 

jahopp... det vart ju dessa frågor om mitt 2010...
Hur var ditt 2010?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0