nej nu...

nej nu får jag ta och ta tag i bloggen igen,
Efter all julledighet och vilda sjuka barn så är det nog dags att börja blogga igen.
Hade helst velat se att det vart lite mera bilder, men då min nya telefon lagt av och är inne på lagning, så får bilderna helt enkelt vänta.

Hade bakdag i dag igen.
Bakade en massa kringlor, brownies och en kladdkaka som Loke så snällt assisterade mig i.
Han åt upp allt han kom över och jag försökte baka i samma takt....
han bara älskar kakor och choklad och kakor med choklad. så jag lät honom hållas.
Bakar man, ja då ska smeten ätas med, slevar ska slickas och bunkar ska diskas med hjälp av en liten Loke hand.

Hade en som provred idag med...
gick väl sådär kan jag känna.
Hästen skötte sig exemplariskt men jag vet inte om det var, vad tjejen hade väntat sig, eller vad hon ens vart ute efter.
Lät liksom inte så positivt när hon avslutar allt innan hon ska hem med, hör du inget så blir det inget.... positivt va??
men jag bad henne iallafall att maila om det inte skulle vara så att hon vart intresserad.
Känns liksom om att det är det minsta man kan göra om man inte är intresserad av en häst, att maila.
så gör iallafall jag om jag inte är intresserad... men men vi får väl se....

Håller just på med kvällsmaten, lax med gräddigsås och spaghetti....låter kanske konstigt men åååh så gott det är.
Faktiskt en av Trixies favorit rätter!!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Elinor

mmmm, vem gillar inte kakor och choklad???!!!;)

Fina ni är =)

2011-01-09 @ 19:21:15
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Självklart gör jag gärna en sida till dig med alla barnen! Du kan ju maila över nån bra bild så framkallar jag den. Har ni vägarna förbi nån dag? ;-) Om inte så kan jag skicka när den är klar! :-)

2011-01-12 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0