julklappar!!

Tänkte att eftersom det är så många som undrat vad mina barn fick i julklapp så kör jag en liten lista här!

Alfons:
Stjärnkikare
(som vi inte kunnat använda ännu pga inga stjärnor och för mycket snö....)
Nintendo

Spel till Nintendo
(super mario)

En stor rymdraket i trä
(med en massa astronauter och tillbehör
)
Wallies i form av rymden
(rymdrakter, jorden, planeter, stjärnor)
Böcker
(om jorden, dinosaurier och sånt)
Kläder
(4 st långärmade tröjor, 2 randiga, 1 med monster på, 1 med en drake/ödla på)
Film
(Alvin och Gänget 2)
En bil

Loke:
Lego Duplo
(Toystory)
Walkietrtalkies
(i form av Blixten McQueen)
Tåg
(Chuggington, både väskan, tågbanan, extra tågbanebitar och 6 st småtåg)
Film
(Toystory 3)
Keyboard på ben med pall till
(favoriten enligt Loke)
Trummset med pall
(och såklart trummpinnar till)
LegoDuplo City Brandstation


Bellatrix:
My Little Pony Pinkie Pie
(en rosa ponny som pratar)
Little people djurpark
(med 10 st djuroch gubbar och bilar till.)
Little People Brandbil
(med tillhörande gubbar.)
HippHoppZebra
( helt klart hennes favorit julklapp)



Jag tror att jag fick med allt....
ja ja ja, vi skämmer nog bort ungarna lite, men är det jul så är det.
De fick allt de önskade sig (förutom Alfons, han hade önskat sig en rymdryggsäck också, men vi hittade ingen)
Och jag tycker (om man kan, dvs har ekonomin till det) att man ska ge sina barn det de önskar sig.
De har inga hysteriska önskningar, de tjatar sällan, de är absolut inga JAG VILL HA!!! barn... utan de frågar, och som nu, så skrev de fina önskelistor och hoppades på tomten....
så varför inte egentligen???
Barnen vart glada och då är jag glad.
Finns det nått bättre än lyckliga barn?
(såklart behövs egentligen inte saker för att göra barnen lyckliga!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0