är alltid arg...

oj, det är så ofta som jag är arg, irriterad och missnöjd,

jag är i grund och botten en positiv människa men när allt för mycket saker samlas och allt för mycket blir fel, då orkar jag inte längre....

största problemet jag har nu är att min "plastmamma" har, utan att säga nått, sagt upp kontakten med mig.

Jag är så arg och ledsen och besviken.

Jag vet inte vad jag kan göra mera.

Skickat brev och förklarat hur jag känner och velat att hon skulle vara och förklara hur kon känner och sen skulle vi kunna mötas på mitten och ev ha någon form av kontakt.... men nej...inget svar alls.

skickade ett sms (ja ja ja 12 årings nivå jag vet, men wtf) där jag frågade henne rent ut vad hon vill, hur hon vill ha det och om hon vill vara mormor och ta sitt ansvar?! inget svar....
skickade ett nytt (eller var det i samma??) och sa; att svarar hon inte tar jag det som om hon inte vill ha kontakt mera.... och nu har det gått nån veckan....och nej....inget svar....

det gör mig så himla ont att det blivit såhär...

jag vet inte ens vad jag gjort för fel...

skulle vilja att nån talade om det för mig så att man kunde rätta till....

jag vart sur över att de inte kom på Trixies dop, men försökte förklara detta i brevet, varför jag vart sur.
Skrev också i brevet att jag ville att vi skulle ha kontakt och umgås osv...
men inget svar...

jag måste ju vara trög...

Hon vill ju inte och ändå försöker man....

jag har blivit sviken så många gånger i mitt liv av de flesta vuxna och nu det här....
jag trodde att hon skulle vara annorlunda.....

varför är jag så trög???


Kommentarer
Postat av: Elinor

Kramar!

2011-01-05 @ 15:38:42
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0