dagen...

Vad ska man egentligen skriva om mera?
sen är det ingen.... nej precis ingen... som har velat tävla om boken...
är boken såååå värdelös eller är det helt enkelt så att ingen läser bloggen....

jag tappar lusten att blogga, fast jag älskar ju att skriva och sånt.
men hur kul är det när ingen läser?!

Om det nu är någon som läser min blogg,
kan inte alla ni som läser skriva varsin kommentar om nått som ni skulle vilja läsa om.
Tex genus, mina kläder, tandkräm, stolar, inskolning etc etc etc i all oändlighet.
möjligheterna är obegränsade...

Så alla mina (om det nu finns några) läsare....
att skriva en kommentar i kommentars fältet, kan inte vara så jobbigt.

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ha ha, jag ÄGER ju redan boken, och den är skitkul!!!

Jag läser, dock dålig på att kommentera!

Utav att läsa har jag blivit väldigt fundersam över din barndom, men jag antar att du skrivit de du vill skriva, eller skriver om de då du känner för de...

Så hmm, vad kan du skriva om....

Framtida jobb?? drömjobb?? Eller jobbar du, eller vad gör du nu, fortfarande mammaledig??

He he =)

Kram på dej =)

2011-02-09 @ 20:37:42
Postat av: Cicci

jag läser varje dag :) är dålig på att kommentera men jag älskar att läsa din blogg :D

2011-02-09 @ 21:37:08
Postat av: Zarah

Jag vill veta allt! Vad ni har för planer, hur det går för barnen, vad du gör för god mat, hur det går med alla djur, jaaa you name it!



Kraaam Z

2011-02-10 @ 07:16:21
Postat av: Caroline

Jodå jag läser din blogg :o) Tycker det är kul att läsa vad du pysslar med, och inse att vi har det ganska likadant. Kram

2011-02-10 @ 21:17:32
URL: http://vardagsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0