solcreme!

trots av saknaden av sommar värme idag ska jag ändå bege mig till apoteket och införskaffa solcreme.
Pojkarnas öron är så himla känsliga att de måste vara smörjda jämt tydligen....
hopplöst att jag glömde bort det igår....
både alfons och loke har små knottor på öronen efter solen igår,
så jag tar tacksamt emot att det är lite mulet och småregnigt idag,
då slipper jag ha dåligt samvete för att de inte får gå ut...
och sen kan de ju passa på att städa sina rum med .... 2 flugor i en smäll....

vi satt igår kväll och planerade lite inför sommaren...
blir nog först såklart sweden rock i juni,
även ev Lotta på Liseberg i juni när Alexander Rybak kommer dit,

sen blir det nog high caparall när sambons vänner kommer upp från tyskland

och såklart blir det nog en sväng till gränna, ullared och såklart en massa solbadande på öland, och då naturligtvis ölands djurpark med.

Vad ska ni hitta på i sommar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0