snart....

snart är det dags för oss att bege oss hemmåt igen...
har vart skönt med en mycket tidig och varm vår,
och nu ska man hem....
det är med blandade känslor som vi ska åka uppåt igen...
framförallt för att stallet är tomt och Pia är borta....
blir tomt att komma hem.....

men å andra sidan får jag lov att rycka upp mig och se det positiva!
alla härliga västbygdsbor och såklart pubkvällen och en förmodligen mycket blöt pimpeltävling!

så när jag tänker efter så känns det ganska skönt att komma hem igen.

Gjorde förresten bra klipp idag...
Vart på nått som heter Vågen, och där kopte jag 6 st disney filmer (typ de nyaste) för 10 kr/st
Gillar sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0