Ojdå, det var många frågor.

Ojdå, det var många frågor. Vi får se hur många det blir och isåfall om jag måste välja ut... Eller så svarar jag på allt. Det är alltid kul när ni läsare är nyfikna på mig. Idag var det action här i Bleckåsen... Eller närmare bestämt i västra kluk... Nån hade eldat gräs så vi hörde en massa brandbilar (som sen visade sig endast vara 2 st) och som tur var så slutade allt väl. Elden vart släkt och ingen kom till skada. Precis så som det ska vara!! Puffar vidare på frågestunden... Visst undrar ni en massa om mig??


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker mest din blogg är kul att läsa, men som många andra verkar jag dålig på att kommentera.



Men jag ska försöka bli bättre.



Skönt att branden gick bra (var nu västra kluk ligger???)

2011-04-26 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0