järpen!

har vart en sväng i järpen nu med dottern och handlat lite.
Det blev ett par jeans till äldsta sonen med, ett par splitter nya Detroit för 25 kr!!
till och med lappen satt kvar, så de var verkligen nya.
sånt gillas!

köper sällan på secondhand just för att kläderna ofta ser så himla sunkiga och gamla ut,
och sånt gillar jag inte...
och jag tar sällan på barnen sånt som jag själv inte skulle vilja ha på mig...
för vem vill ha kläder som redan är slitna och gojsiga....???
inte jag iallafall...

Alfons fick ytterligare ett födelsedags paket av sin moster.
En HotWheels bil som man kan bygga ihop och sen en playmobil självlysande sjörövare.
Pojken blev överlycklig!!

nej nu ska jag ut och göra nått mindre skoj....dvs rensa gården från skit som kommit fram under snön...

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0