Jaha, envisa Trixan...

Jaha, envisa Trixan håller på att somna, vi försöker verkligen få henne att somna i normal tid, Men envis som hon är så gör hon allt på sitt sätt. Vi ska minska ner sovtiden på dagen, tråkigt dock, då min ridning blir lidande... Men man kan ju inte få allt... Får nöja mig med power yoga 2 ggr/vecka istället och sen rida när sambon har mindre på jobbet. Det bli nog bra! Såg ni inlägget under på min underbara nya jacka!! Bara älskar. Kommer lite fler bilder imorgon på det andra vi köpte. Puss


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! Förlåt för denna långa bloggpaus och förlåt för ett sent svar. Har lovat dig, att om du deltog i ett formulär ang. ätstörningar så skulle du bli utlovad med en länk. Inlägget är nära! Säger fortf. till när du blir länkad.

2011-04-05 @ 23:51:44
URL: http://morgans.nu
Postat av: Elinor

Sån va David med. Jävlar vad jobbigt det var.... Frammåt eftermiddagen började man oroa sig och må dåligt för man tänkte på när han skulle sova för natten.. Ibland tog jag på honom pyjamas, borsta tänder och så tog vi en tur i bilen. I bilen somnade han alltid fort och sen va de bara till att bära in honom.. Har varit orolig för att det ska bli samma med Emma. Men som tur är så brukar hon inte säga ett knyst när man lägger henne, hon bara somnar... Kämpa på! Kram

2011-04-06 @ 08:12:28
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0