ibland...

ibland blir man så positivt överraskad vad gäller människor,
Haft en 2 timmars samtal med en vän och det glädjer mig så att det börjar bli bra.
älskar sådana helomvändingar.....

Annars har jag inte gjort så mycket, tvättat fönster....inte särskilt kul, men nu är det gjort...eller nja, nästan iallafall...

sambon är iväg med pojkarna och hämtar hem Trixies nya säng, hittade den på en loppis för 150 kr!
den är visserligen skitful just nu, men med lite färg på och så, så blir den hur snygg som helst,

vi behöver en säng till henne när vi är här nere, men en säng som hon själv kan kliva i och ur, och då passade denna perfekt.

bild kommer när de kommer med sängen..

nu blir det matlagning, köttfärssås och spaghetti blir det idag.
sen vid strax innan 19, skall jag iväg på power yoga igen....
2 dagar i veckan försöker jag yoga, kommer även försöka fortsätta med detta sen när jag kommit hem.

*puss*


Kommentarer
Postat av: K

Vad gott med köttfärssås!



Ja jag har ju min faster i Alsen plus en kompis som går Wången. Kanske kan tvinga henne att stanna den helgen ;) Just nu lutar det åt Kluk faktiskt :)



Nu ska jag slänga iväg ett par mejl om sadlar hit och sadlar dit :)

2011-04-14 @ 19:11:19
URL: http://karolajna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0