godmorgon!

eller typ godmiddag eller nått...

vi i våran familj har en tendens att sällan vilja vakna, allihopa är likadana,
men idag vart vi vakna tidigt, fast jag har inte vart på bloggen förrän nu, därav godmorgon!

Nu, alla mina kära läsare så behöver jag eran hjälp!

Pojken min, Alfons, fyller 6 år den 20 april och han önskar sig en ryggsäck med rymden på.
och jag hittar ingen, inte ens nån med raketer eller planeter eller nått...
så paniken börjar bli stor!!
eller nja, inte riktigt, men en ryggsäck vill jag ändå gärna hitta till pojken min.

så vet ni vart det går att få tag på en, har ni en hemma som ni vill sälja, eller vet ni nått, eller vad som helst....
LET ME KNOW!!!

han skulle bli så himla glad!!

--------------------------------------------

Annars händer inte så mycket här idag, blir nog samma som igår, städning och sen hoppas vi på en tur till lekparken och ev lite fiske, men vi får se....
det är inte så lätt att städa när man har 3 st som gärna hjälper till att stöka till....
dvs jag plockar upp och de river ut.....
men men.... det brukar bli bra i slutändan!



(riktigt så illa är det inte, men det är ändå en passande målande beskrivning)


Kommentarer
Postat av: Malin

Här finns en!

http://pickpack.se/product.asp?product=1173



Ha det!

Isaks mamma

2011-04-13 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0