första dagen på länge...

första dagen på länge som jag faktiskt känt att jag mest vill ta det lungt och bara vara hemma...
tror det var bra med en smålands chock med en massa att göra.
har inte tagit det lungt en enda gång sen vi kom ner, förutom idag,
alla andra dagar har vi gjort nått...lekparken, ikea, badhus, ikea, lekparken, leos lekland, lekpark, ikea osv osv
men idag blev det häckande framför filmen: Planet 51
(tecknad såklart då småtrollen satt med och kikade)
och sen efter det blev det; petson och findus - glömligheter.

och så var jag en kort sväng hos Billy, hade lovat Marion att kika till hästarna och se att allt vart okej, och det var det...

så, ja lite har jag gjort men i mina ögon är detta att ta det lungt.

Sen läste jag tidningen MAMA idag, och vill mer än gärna åka med till Turkiet i höst på mamma/barn resa.
så om nån har för mycket pengar och vill skänka en sisådär 10 000 kr, så lämna en kommentar eller maila, så får ni mina kontouppgifter för insättning....*drömmer*

Ja ja, trollungarna har rymt ut och jag ska joina dem strax.

hörs mera ikväll

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0