en vanlig tisdag...

kan inte hjälpa att jag är av den fundersamma typen
jag sitter och filulerar på vad man skulle göra om man hade så mycket pengar att man inte visste vad man skulle göra av dem.
skulle jag få en ofantlig summa pengar att göra vad jag vill med:
då skulle jag:
betala av lånen
bygga ett nytt hus
bygga ett tak på paddocken,
ev bygga ett ridhus med bara för att.
resa med familjen
och sen lägga undan pengar till barnen
men sen då?
vad skulle jag göra med resten?
det ovanstående kommer ju inte upp i några ofantliga summor....

vad skulle ni göra om ni hade oseriöst mycket pengar??

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja kanske ge dom till min bästaste granne?

Hahahaha =D

2010-09-15 @ 20:27:46
Postat av: angelika

du verkar vara lite veckoblind? idag är det onsdag å inte tisdag =)



Jadu,ja har en hel del ja skulle gjort med pengarna isåfall =)

2010-09-15 @ 20:56:28
URL: http://pnek.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh , då hade jag betalat av lån, köpt en liten stuga, köpt en häftig bil, gett pengar till min familj, köpt nya tuttar =) sparat till ungarna, rest överallt och mycket mycket mer =)

2010-09-16 @ 07:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0