sjuka barn

har invaderat mitt hem!
ungarna hostar och snorar så det blir dagisfritt för mina ungar denna vecka.
jag hatar verkligen när barnen är sjuka
man vill hjälpa dem men det finns inget man kan hjälpa dem med annat än näsdukar, hostmedicin, glass och film.
fast det sista hjälper bara mot om de är riktigt sjuka och bara vill ligga still.
och det vill de ju sällan....

idag kommer hovslagaren och slår på tappskon på Nova.
har sådan ångest över mitt beslut med hästen....
vi funkar verkligen inte ihop
det är bara att inse
antingen det eller så fortsätter jag att lura mig själv och har en häst som man inte vill gå ut till.
Jag menar, med tex en kompis till mig som vart här, härom veckan och grejade med henne, då gick det hur bra som helst....och det har vart så sedan olyckan.... att alla andra kan men inte jag....
och hon är ju en kalasfin häst med mycket kapacitet och glädje.
så hos rätt person som vill rida henne så kommer det att bli hur bra som helst...

själv så vet jag inte ens om jag vill ha nån häst igen....
eller jo, det vill jag nog.... men jag vet inte....
alltid rider man själv och gör allt själv, hade vart kul med lite ridsällskap ibland.... men men vi får se...

är lite inne på det där med agility med... och då måste man ju...som ni förstår...ha en hund som passar för det.
är inne på en dvärgschnauzer...men vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0