BUZZADOR!!

Jag är med i nått som heter Buzzador och jag tycker att ni borde gå med där också.


Själv så buzzar jag just nu för Pampers Active fit blöjor. Förutom att dela ut av de prov-paketen som var med så har jag låtit våra två yngsta busarna testa dem. den lilla bruden har testat dem både på dagarna och nätterna, och mitten pojken har testat dem på nätterna. I vanliga fall brukar vi använda Libero och det kommer vi nog fortsätta med. En nackdel med dessa var nämligen att de var smala i midjan och lite för tunna för min smak. men kanske ni tycker annorlunda?

Jag har även fått mail nu om att jag kommit med i ytterligare ett par kampanjer - Santa Maria spice mix och Decubal .






Och förresten om det är någon som undrar  ifall det kostar något att bli Buzzador, men nej det är helt gratis! Däremot förbinder man sig att lämna rapporter på deras hemsida. Det brukar vara enkla formulär som man fyller i och en fråga kan t ex vara "hur troligt är det att du skulle rekommendera denna produkten för dina vänner? och man får kryssa i mellan 1-10.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul!

Jag kom inte med i nån av dom tyvärr...me men, jag ficj ju en låda tandkräm för några veckor sen. Inte lika kul men man använder ju det dagligen i alla fall.

kraaaam =)

2010-10-11 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0