på onsdag...

...är det både den 1 december och dagen då Trixie ska få sin 1 års vaccination...
stackars lilltjejen...hon kommer inte att gilla det... men men...det går nog bra,
tur att man har bärsjal för jag lär ju få bära henne nån dag efter sprutan.
blir hon dålig med feber och sånt, ja då vill hon inte vara många cm från sin mamma....

skall försöka handla lite på onsdag med när man ändå är i stan... men suck vad kul...
lillfisan = ont i benen efter sprutan och sen stressa så att man hinner till kl 14.
men men vi får som sagt se.
kanske skippar vi handlandet och tar det på torsdag istället.

Sydde nya byxor i dag till Loke.
supersköna byxor i grön gul randig velour.
Hoppas att de ska vara varma och goa på honom. han fryser så himla lätt.

har även hittat ett par Sorel skor på Tradera, helt nya!!! bara vill ha till honom.
även Alfons ska få likadana. han fryser han med.
Att man inte har lärt sig efter 3 år i Jämtland att det inte funkar med skor som funkade i småland.
inte samma såklart...det var ju ändå 3 år sedan vi bodde i småland....men samma sort typ.
skor som håller kyla till kanske -10
och det blir ju på tok för lite här....

skall även ta en sväng i stan och köpa riktiga tjocka varma vantar till ungarna....
det behövs nu i denna istid!

utanför köksfönstret....
(kameran på telefonen är helt värdelös, jag vet.... men jag får snart en ny iphone, och då blir det förhoppningsvis liiiite bättre bilder)

 


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 01:54:08
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0