Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Om det här vore min sista dag, skulle jag nog mest få panik.
Tanken på att lämna mina barn, min sambo, mitt liv, ger mig ångest.

Jag skulle inte veta vad jag skulle göra.

Förmodligen skulle jag tillbringa dagen med mina barn och sambo.
Vi skulle ta en massa kort så att barnen skulle minnas mig
(då jag oftast är den som står bakom kameran så finns det inte överdrivet massa kort på mig)

sen skulle jag förmodligen gråta....hysteriskt mycket....
bara tanken på vad jag skulle göra OM detta var min sista dag ger min ångest och magont.
sånt vill jag inte fundera på.
Jag vet hur ömtåligt livet är och hur snabbt allt kan förändras.
Hur snabbt hela livet kan försvinna och så står man där, öga mot öga med döden och man får ta ett beslut.

nej, detta är INTE min sista dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0