Dag 02 – Min första kärlek

Dag 02 Min första kärlek

Oj, detta är ett svårt inlägg...
min första kärlek....
mina första kärlek är svår att svara på,
kär har jag ju vart kanske en miljon gånger
jag blir lätt kär men det går lika snabbt över.
Jag blir kär i känslan av att vara kär.

men min första riktiga kärlek är faktiskt min sambo.
Jag blev kär i honom lika fort som jag blir kär i alla andra.
men jag såg och kände en riktig kärlek när jag lärde känna honom.

sen känner jag såklart en ENORM kärlek till mina barn, Jag älskar dom över allt annat.
och jag har blivit väldigt sårbar och känsligare sen jag fick dom.
speciellt efter att jag fick min dotter. känner ett sånt otroligt band till henne. vill ge henne allt som jag aldrig fick.

det där med kärlek är svårt...min första kärlek är svårt att precisera.
Jag tänker på min son, Alfons, han är kär just nu, i en supersöt flicka på dagis.
Han säger att han är kär i henne och de ska gifta sig och det känns som lava i hjärtat.
Jag minns inte när jag var 5 år om jag var kär i nån. men det var jag säkert.
var det då min första kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0