Dag 01 Presentation!

Dag 01 -presentera mig själv-

hej. Jag heter Maria och är en 27 årig kvinna med 3 barn och sambo.
Vi bor på en gård i Jämtland med både hundar, katter, får och hästar + en get.

Jag är en hemma mamma med huvudet fullt av ideér så som att jag målar tavlor och syr kläder.
Älskar att laga mat och att baka med avskyr recept och att ha en massa krav.


Jag har en massa åsikter och jag tycker mycket, men vill gärna höra andras åsikter och diskuterar gärna och lär mig.

Jag försöker att alltid vara mig själv och stå för den jag är.

Är lejon och älskar kärlek, harmoni och lycka!


Kommentarer
Postat av: Sarah - flickan myndigheterna glömde

Hehe, va gulligt det låter när du skriver "+ en get"

2010-11-25 @ 03:35:47
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0