Svar på frågorna!!

Hur är det att vara trebarnsmamma?
Och hur kände du innan första förlossningen?


Hur det är att vara 3 barns mamma?? det är roligt, jobbigt, kärleksfullt, kaotiskt men mest underbart!
Innan första förlossningen var jag livrädd, fattade inte alls hur det skulle bli att bli mamma,
hade ingen direkt bakgrund med en egen mamma heller, så jag stod helt själv i rollen som mamma, och det
var ganska läskigt.

känns som du många gånger har tänkt skriva öppet om saker som är hemligt  saker som känns lite mörklagt så där...
Kommer du göra det?


Både ja och Nej, kanske får väl svaret bli. Om jag nån gång får lust att avslöja så mycket om mig.
egentligen borde jag kanske göra det, men vi får se...

varför har du just valt att blogga här?

Jag var en period på blogspot men trivdes inte riktigt.
denna bloggen känns mera hemma!

så det var alla frågorna =)
Inte så många men jag hoppas att ni blev nöjda ändå!

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0