heeelt sluuuut

först och främst vill jag påpeka att jag är MYCKET avis på Jennie som idag är på stråket!
*ogilla*
inte av den anledningen att hon är där, utan mer för den anledningen att jag inte är där med henne.
dumt!
men men så är det när man drar ut på långsemester =P

anyway...

har packat och städat hela dagen *pust*
eller mera städat och fixat
packa, det ska jag göra nu.

senast kl 8.00 skall vi vara i bilen i morgon bitti och köra de x antal timmarna uppåt mot Mora. Och stanna är över natten.
Vi skall bo på favorit hotellet: Best Western Mora Hotell & Spa
och på söndag skall vi till Björnparken och kika på björnarna och tigrarna =)

vi var där förra året när Alice låg i magen, men nu ska vi tillbaka !
skulle egentligen åkt till Kolmården men det fanns inget ledigt boende när vi ville åka, så det fick bli andra hands valet. men men vad gör det egentligen???

här kommer en bild på superglada Alice =)

visst är hon för go??!!

Nu en liten väderuppdatering....
Guess What!!!
Det regnar här!!! det har regnat hela dagen!!
vi förstår inte vad det är som har hänt, men det regnar.
känns väl både bra och dåligt....
bra för att vi ska åka hem, dåligt för att man hade gärna badat sista dagen med, men å andra sidan hade det vart varmt och skönt idag, så hade det nog inte blivit så mycket packande....

nej nu är det dags att vara lite duktig och fixa det sista så att Sascha kan slänga in allt i bilen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0