funderar

alltså det börjar så bra. jag har en massa tankar och funderingar och vill bara skriva. men så fort jag ska börja skriva så tappar jag lusten.
kanske för att jag är rädd för att bli dömd.
dömd för min tankar och vad jag tycker.
jag har ganska mycket åsikter om allt och ingenting, men har lärt mig att man inte ska tycka så satans mycket.
jag är inte ute efter medlidande eller nått liknande.
jag behöver bara lufta mig lite,
få berätta lite om mig
få berätta lite om allt som hänt mig och att jag faktiskt orkar
fast jag tar en dag i taget och orkar då lite mera
så jag vill verkligen inte att man tycker synd om mig
jag vill att man ska tycka att det är bra att man är ärlig,
att det är bra att man orkar skriva av sig
att det är bra att man orkar dela med sig.
men jag vill vara personlig
jag vill berätta mycket
men sen tar det stopp
jag är fortfarande för rädd
för feg
men en dag ska allt komma ut
allt ska bli verkligt
allt det som gör ont, som är mörkt ska komma ut
så att allt bli ljust och blir bra
men vi väntar lite
bara lite till
samlar lite mera kraft
lite mera mod
men sen så...

Kommentarer
Postat av: angelika

Många gånger kan det kännas mkt skönare att få ut saker vid just att skriva,så ,man får skriva av sig ordentligt.

Men jag vet hur det där känns lite,ibland är man påväg att skriva,men blir lite rädd när man väl börjar.. hoppas förövrigt ni har en bra semester,vart är ni förresten??

2010-07-08 @ 21:16:56
URL: http://angelika84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0