En mammas blogg....

ja, då var man tillbaka här!
saknade min blogg alldelles för mycket.
får väl hoppas att min farfar kan hålla sig härifrån!
så nu var det sagt!!
känns dumt att lösenords skydda en blogg som jag vill att folk skall läsa,
jag älskar att skriva.

--------------------------

höll på att gå i taket ikväll.
snacka om att mina ungar kan driva mig till vansinne ibland.
allt bara hände som inte ska hända.
skitungarna Alfons och Loke duschade, och jag plockade in maten, då kommer såklart en genom våt Loke ut och ser allmänt busig ut.
och när Loke ser busig ut, då är det på riktigt.
så in i badrumet och skitungen hade hällt vatten över hela golvet!
superkul!
sen hade de lekt bort Alice tandborste *suck*
ibland blir jag så trött....
man tjatar och tjatar och tjatar.
och trots att man lovade sig själv att aldrig bli en tjatig mamma, så hör man hur man själv låter:
Alfons, vaaaaarfööööör?
Looooooke, neeeeeej!!
plocka upp den nu, släng inte saker på golvet, pilla inte söder allt, osv i all oändlighet.
men men man är inte mer än människa och man får bli trött.
man får tycka att ungarna är små monster ibland, precis då ungarna faktiskt tycker att jag är ett monster ibland =)
men det är väl det fina med föräldraskapet antar jag....att man är varandras monster *ha ha ha*

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

men visst är det rart med barn =S

hehe men det vore bra trist utan dom =)

Nice to have you back by the way!

2010-07-01 @ 23:37:42
Postat av: angelika

Kul att du ska blogga igen,har alltid läst din blogg men ja vet att ja är väääldigt dålig på att kommentera!Ska försöka skärpa mig där!!

2010-07-02 @ 13:45:20
URL: http://angelika84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0