Barnens gård och dumma dumma kamera??

vart på barnens gård idag.
super kul.
ungarna älskade det! även lillfisan Alice.
som för den delen inte är så liten längre.
9 månader blir hon nu, lillskruttan.

de åkte traktor, hoppade hoppborg, vi badade, fikade, åkte hölass, klappade kaniner. och så gosade jag med världens sötaste lilla skit katt =)
och mitt hjärta bara värkte och jag fick en enorm hemlängtan!
jag saknar mina katter!!! *böööööl*

kameran hade vi med oss, men såklart så vart bateriet urladdat...
hmmm....va???
tydligen så hade jag eller sascha glömt att stänga av kameran när vi lagt ner den i väskan.
så, tjipp....no pictures!
eller ju några som sascha tog med telefonen. men vem vet hur de blev?!

men men
bilderna är inte det viktigaste
utan minnerna är viktigast
och upplevelsen
och kul hade vi, och kommer ihåg?? ja jo, resten av familjen minns nog, men jag glömmer nog allt, men vem vet, när jag är gammal så minns jag kanske det jag glömmer så lätt nu.
menar, jag sitter där på hemmet, får ett spel och utbrister: vi åt visst kassler igår!! kommer du ihåg det sascha??
och då får jag nog ett sånt där lugnande piller som vi gav de gammla på hemmet när de blir allt för ivriga. och så glömmer jag igen.

nej nu bara svammlar jag...

kolla på söta Kajsa istället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0