barn??

ibland ställer jag mig frågan, eller ganska ofta ställer jag mig frågan;
är mina barn ute efter att göra mig galen??
de bråkar, slåss och skriker när man är "hemma" (i bergkvara) och så fort man hamnar på en strand eller liknande,
ja då är det bara min Loke som hörs: bröööööööööööl!
han kan inte vara glad mer än 5 min...host host...förutom på dagis då förståss Jennie!
eller ja det kanske inte är sant.
Loke är supergo, när han VILL!!
men absolut inte annars....
men men man får ta det som det är, han kommer iallafall aldrig bli överkörd av nån militant feminist när han blir stor. och det är väl positivt?!

nej nu är det väl dags att gå och göra nått vettigt...
typ ringa hon som jag ska rida med imorgon...
kom lixom på att jag har ingen hjälm eller nått med mig.
behöver låna! och det går nog bra,

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0