jaha, nehe, kanske, va fan??

nehe eller jaha eller va?? säger jag bara.
Det blev visst inget byte, hon backade, för hennes barn som inte ens är hästintresserade vill ha kvar ponnyn...
hmmm... kan man inte bara vara ärlig och säga att man ångrade sig, och inte skylla på barnen??
och om det nu vart barnen som vill ha kvar hästen...ja varför ville man då ens byta från början??
jag skulle inte komma på tanken att byta Dante mot nått just för att jag vet att Alfons älskar sin lille häst och mer än gärna hjälper till och pysslar och kör och sånt.
Hade ju vart ganska så skoj med två små shettisar, lättare med barnen och roligare framför allt.
men men skit samma... veliga människor finns ju överallt och alla verkar dras till mig =/ skit kul...NOT!!!

ja vad ska man mera skriva om idag då??

vart i stora staden Östersund och handlat mat för 2 veckor.
dyrt och jobbigt... men nu är det ju klart iallafall.
Tösa min bara skrek och skrek och skrek i affären... tycker inte att det dära med att handla är nått kul alls.
Ironiskt va?
jag som ser fram emot våra shopping turer när hon blir äldre...
men man kan ju hoppas att det vänder... eller hur??
fast som jag sa till sascha... hon kommer med all säkerhet inte alls vilja ha klänning när hon blir större, hon kommer vilja ha jeans och tröja för att kunna klättra och göra allt som bröderna kan,,, och har man klänning då fastnar man ju... *suck*
vart iallafall en snabbis idag och köpte två fina tunikor åt henne, en rosa med grå ränder och en hel rosa med mörkrosa hjärtan på.
ja ja ja hon är ju tjejig =P

Alfons och Loke är sjuka. och Loke har förmodligen krupp igen...
hörde hur han hostade i natt... blir det en likadan natt till, ja då blir det la sjukhus igen.
hatar att barnen skall vara sjuka. de är ju aldrig sjuka så vad är detta??
är det straffet för att jag inte ville vaccinera dem mot grissjukan??
*suck och morr*
ja ja glass och alvedon och bra film verkar iallafall få dem att må lite bättre.
fast alfons har nästan tappat rösten =/ låter som en hes liten tant... lill gubben =/

nej nu ska jag se varför lilltösa är så sur.

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor- nossposs

tråkigt med sjuka barn, hoppas de blir friska snart!!! kramar

2010-01-22 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0