ICE AGE 4???

jaha ja, då vart man själv med alla barnen å djuren och eldning osv.
jobbigt, tråkigt och ganska stressande om jag får lov att gnälla lite,
sen sa ju min underbara sambo att:
ingen fara det blir varmare denna veckan så det blir bra.
HA HA HA!!! säger jag bara
lyssnade på radio idag och det skall tydligen bli kallare....
och i tidningen så står det att det blir runt 20 - alla dagar.... vilket betyder att det blir runt 30 - här
eftersom vi tydligen ligger 10 grader kallare här än i resten av sverige...eller nått liknande...
klart att jag älskar vintern... men istid?? nej det gillar jag inte,
har förresten pajat typ alla hinkar i stallet idag och igår...
allt fryser och när man sen skall försöka ta ut isen, ja då spricker hinkarna... wonderful =P

bilden som kommer här nedan är tagen imorse i vårat köksfönster...
kan ni gissa vad det är??




det är is på insidan av vårat köksfönster...
ja ja ja vi har ganska dåliga fönster med de skall bytas  iår.
men förra året vart det la kallt med, men inte såhär kallt att det lixom blev is på insidan.

nej nu ska jag väl ta och ta upp fröken gnäll.

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0