hata data!!

skrev ett jättelång seriöst inlägg men så trycker smartjocke alias jag på fel knapp och allt bara försvinner.
jag är hopplös!!

anyway!!

Alice är 3 månader i dag!!
stora tjejen!
vart på bvc idag med och vägde och mätte henne.
hon vägde 7,5 kg och vart ca 65 cm lång.
hon hade gått upp 1 kg på en månad!!
jag måste ha grädde i tuttarna =) *ha ha ha*

Grabbarna bus låter som två kraxiga kråkor.
de är som sagt fortfarande sjuka men är på bättrings vägen!
skönt!!

hmm... vad har jag mer för skojigt att skriva om =P

Jo, vart på Yoga i går.
först så höll jag att skratta ihjäl mig men sen gav jag det en ärlig chans och kan man tänka sig.
det vart fakiskt ganska så kul.
och givande och betydligt jobbigare än vad jag trodde.
har träningsvärk idag, dock inte stel träningsvärk utan mjuk och lixom i hela kroppen.
nu på måndag så blir det yoga igen och sen förmodligen spinning efteråt =P
anette skall med och det skall bli super kul.
och kan ni tänka er. jag skall faktiskt på allvar börja träna-
hör ni??
jag träna... ha ha ha...jag har nog aldrig direkt tränat i hela mitt liv.
men jag känner att jag verkligen måste ta tag i mig själv, annars kommer jag att se ut som barbamamma innan jag är 30!!



*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0