Grattis på 25 års dagen!

Idag fyller min lillebror Johan 25 år =)
ett stort grattis till honom!!


Hoppas du haft en bra dag, Lillebror =D

---------------------------------------

ja vad händer här då...
ja vattnet i lillstugan har frusit medet verkade som om mina svärisar iallafl fixade en del av det.
men men vi får som resten lossnar av sig själv eller hur vi ska gå till väga...

annars så händer inte så mycket...
det är för kallt för att gå ut och leka i snön med barnen.
är ganska stressad över att vara själv med ungarna och allt...
men men sascha kommer ju snart hem...bara 5 dagar kvar...

nej nu ska jag återgå till min tv och sen är det dags för sängen,

*puss*


Kommentarer
Postat av: Zarah, Ella, Johan

Hej vännen, hoppas allt går bra för dig där hemma!

Johan har haft en bra dag idag, han har fått tårta och presenter och imorgon ska vi hem till min pappa och där ska han bli mer firad.



Kramar från oss i Ume!! :)

2010-01-08 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0