2009 - 2010

så har ytterligare ett år gått.
vad har hänt?
ja säkert en massa men jag har nog glömt hälften eftersom jag är så hopplöst glömsk...

det som har hänt som jag minns är:
Alfons fyllde 4 år.
Vi har bott i Bleckåsen i 1 år.
Min lilla pappa har vart död i 2 år.
Våran underbara dotter Alice Sol Viktoria föddes.
Loke fyllde 2 år.
och så har jag möblerat om ca 1000ggr,
och sen har jag sålt Nova
sålt Kenzo
och låtat och lämnat tillbaka en häst vid namn Reko,
Kommit på under detta år en massa saker som jag gillar och inte gillar.
Brytit kontakten med vissa i min släkt och mått bra över detta.

det har i det hela vart ett händelserikt år och jag är ganska nöjd med 2009 trots att det vart ett jobbigt år.
Hörde nånstans på Tv eller radio att 2010 skall räknas som Kärlekens år.
så jag kan bara hoppas att detta året blir bättre och mer healande för min del.
men framförallt så hoppas jag att detta året blir ett lättare år...mest mentalt för min del...
äh, sluta och svamla nu =P

nej nu ska jag till och göra min lilla tös redo för sängen.
igår somnade hon vid 21 och sen sov hon hela kvällen fram till 1 då jag gick och lade mig. då vaknade hon men sen somnade hon snällt om och sov fram till 10 i morse.
och även idag verkar hon trött så vi fortsätter i den stilen. nattar henne och sen får vi se helt enkelt.

Nu sitter jag även och filurerar på när Elinors och Marias bebisar tänkte komma ut.
det kan ju inte vara länge kvar för nån av dem.

nej nu vart det natta grejande för Alice.


dotter och pappa mys... detta är väl kärlek...


bröderna bus leker med lillasyster troll

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

19 februari är jag beräknad till =) Men hoppas på lite tidigare ;)

2010-01-04 @ 05:04:33
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Zarah

Mysiga bilder=)

2010-01-05 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0