tackar så mycket =)

sååå.... det hjälpte att "skälla" lite =)
tack alla ni =)
och såklart tack alla ni som skrev på FB med.

Ja, alfons mår sådär, saknar sin katt en massa, men det är väl egentligen jag som tar det värst...jag och Tyson...
det vart ju min goa grabb och Tysons bästa kompis.
och hur sjukt det än må låta och vara, så känns det ungefär som att ha förlorat en kroppsdel eller nått.
det är så tomt och så ensamt.
Tyson är inne katt just nu, jag kan inte låta honom gå som ute katt alldelles ensam och speciellt inte i stallet där han förmodligen såg sin vän dö...

vill förtillfället ännu mera sälja Chaplin och vill verkligen att han skall flytta....
förmodligen är det han som råkat ha ihjäl Gordon...
då Gordon gärna var i hans box...
men men det är sånt vi aldrig kommer att få veta...

Alfons säger Godmorgon varje morgon till Gordon och även godnatt på kvällen.
han tittar ut genom fönstret och vinkar och säger godmorgon / godnatt.

och till de som undrat... NEJ det blir ingen ny katt för tillfället,
Gordon är oersättlig och kanske framöver kommer det att komma en kattkompis till Tyson, men inte än.
Först skall Tyson bli sig själv igen och börja se glad ut innan ens tanken kommer att komma...

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor- nossposs

Det är inte kul när ens djur dör... Min aslan dog ju hos veterinären, sncka om att vi va förstörda... han var en mycket fin och snäll katt!! Det kommer kännas bättre, även om man aldrig glömmer de små liven. Kramar

2010-02-06 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0