slappar dag x 1000000

idag var nog världens slöaste dag.
vi har typ inte gjort nått...
jag har legat på soffan större delen av dagen och bara tatt det lungt, sambon har aktiverat ungarna i den mån han också orkat-
fast man ska nog inte ha dåligt samvete, att man för en gångs skull har en dag då man får ta det lite lungt och bara sova och vila =/ för när händer det lixom??

Gammeltanta här verkligen blivit gammal. och jag menar då såklart Mymmlan...
jag som trodde att hon skulle bli äldre än Candy verkar ha fet fel...
Mymmlizen har blivit alldelles stel i bakpartiet och har svårt att resa sig om morgonen.
blir hon sämre så tar vi henne till en vet men just nu så verkar hon inte ha ont. bara lite stel och trött.
men så är hon ju 9 år nu också. och för att vara en "stor"hund så är det en ganska högålder har jag fått förklarat för mig...
men men jag hoppas iallafall att vi skall få ha henne ett par år till. lillsockan =P

*puss och natt*

Kommentarer
Postat av: Elinor-nossposs

man får slappa ibland! hoppas voffsingen blir piggare igen!kram

2010-02-27 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0