ide torka...

ja vad ska man skriva om idag då?
kan inte direkt komma på nått....

vi vart i stan idag och storhandlade.
det var ju bra =) överdrog budgeten på bara 700 kr =P
mindre bra... men men det är ju inte hela världen egentligen.

sen skall jag in till stan nästa vecka med Gordon...
skall lämna in kroppen för kremering och sen får vi askan tillbaka i en liten fin urna,
visserligen billigare att lämna in honom för gemensam kremering.... men jag vill ha hem honom.
han skall begravas brevid Lady...hon vart ju med kremerad.

sen skall vi även in samma dag (tror jag) och hämta Lokes tripptrapp stol =)
hade ute en annons på blocket och en tjej från östersund svarade och vips så har vi "köpt" en bättre begagnad tripp trapp stol för endast 300 kr!!
helt sjukt billigt om jag får säga det själv.
de är ju inte direkt billiga nya....
den är björkfärgad... men jag skall måla om den till sommaren, förmodligen blir den lacksvart med blåa och gröna bilar på. Loke är ju tokig i bilar och sånt...

ja, vad ska man skriva mera då??
nej jag kommer inte på nått...

jo just det... om nån har lite roliga ideer på mat...just let me know =P
jag behöver en massa roliga recept och sånt...
bara att skriva i kommentarerna!!

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh, va mysigt!! Vi köpte också en bättre begagnad tripp trapp stol till Ella nu när hon fyllde år, hade också tänkt måla om den till sommaren!! Vet dock inte välken färg men... :D



Förrästen, har du börjat potträna Loke än??

Kraaam från oss

2010-02-07 @ 00:28:37
Postat av: Elinor- nossposs

Kasslergryta med ris. De e mums de, blir de idag.

Kassler, röd paprika, purjolök, champinjoner, grädde eller creme frach,tomatpure, vitlök och curry. kanske en skvätt mjölk med =)

2010-02-07 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0