hmmm...

jag trodde nog allt att det vart fler än 0 personer som läste min blogg...
inte ett enda: jag beklagar sorgen efter Gordon, har jag fått.
vad är det då för mening med att egentligen blogga?

Tyson (min andra katt) mår iallafall inte alls bra, han är deppig och ledsen.
men har har börjat få tillbaka färgen på tandköttet och nosen och trampdynorna.
han vart helt blek.
stackarn vart ju helt chockad...fast vem skulle inte vara det om man såg sin bästa vän dö....

nej nu ska jag gå och fortsätta att inte göra nått alls...kanske städa eller nått...
fast å andra sidan who *** **** gives a shit??

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej, tråkigt med din katt...du får mysa extramycket med tyson nu...visste inte ens att du had öppnat din blogg igen..trodde att du hade satt lösenord på den..avren slump provade jag igen och till min glada förvåning kan jag nu läsa din blogg igen!själv har jag tagit bort min, orkar inte skriva längre..kanske får man lust i framtiden..men så länge räcker det att läsa andras intressanta bloggar..hoppas ni har det bra trots allt!kram cicci

2010-02-05 @ 16:00:13
Postat av: Zarah

Hejhej vännen, ledsen för att gordon inte finns längre... han var fin!

Hur tar Affe det??

Kraam från oss

2010-02-05 @ 18:53:48
Postat av: Elinor- nossposs

oj sorry. jag har läst. Beklagar sorgen iaf! Hmm, jag kanske inte skrev de på facebook heller....

f´låt...

2010-02-05 @ 19:04:12
Postat av: Jennie

det är skittrist med Gordon =(

jag har ju träffat dej så jag skrev inget här. förrän nu då.

kram kram =)

2010-02-05 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0