finns det tigrar i afrika??

detta är den underbara standard fråga jag får varje morgon vid frukostbordet.
han älskar tigrar och igår när vi var ute och gick så letade vi tiger spår och vi hittade massor =)

Zarah:
nej vi har inte börjat potträna Loke än, skall göra detta till sommaren när de kan vara ute och när det inte gör så mycket att han kissar ner sig.
Gjorde samma med alfons det året när han hade fyllt 2 år (alfons fyller ju i april)
och då tog vi bara av blöjan och bestämmde: No more Blöja =)
och det blev kanske 1-3 olyckor sammanlagt tills han vart helt blöjfri på dagen, och kanske 1 olycka när han skulle bli blöjfri på natten.
och vi kommer att köra samma med Loke. bara bestämma att nu är det dags och så blir det så.
Loke är ju medveten när han kissar och så, så det bör inte bli några problem i sommar.
Har ni börjat med Ella?

Nej nu skall jag ut och starta bilen och sen skall jag köra mina småknattar till dagis,

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hmm, okej! Nja, inte börjat direkt.. men vi har introducerat den iallafall....hehe hon vet att den finns och vad man gör i den men har inte velat göra nåt än... =)

Men det kommer nog snart det också=)

Det är så mycket som händer nu och så många ord och meningar som ploppar ut ur hennes mun! Hehe, är såå roligt!

Hoppas ni har det bra... tänker på er ibland! =)

Kram från "moster" Zarah

2010-02-12 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0