alldelles hästlös =D

då fick man sålt chaplin.
de vart här i går och hämtade honom.
super trevlig tjej som köpte honom. tror det blir kalas.
Chaplin fullkomligt älskade henne. Buffade och höll på och det syntes att han gillade henne.
Sen när vi skulle lasta, så tog det kanske 5-10 min och sen vart han på transporten.
en klokhäst den dära Chappe.
nej nu ska jag återgå till att gnälla om min onda rygg och mage.

just det, glömde att vi vart på åre holiday club badhus igår.
Alice badade med, och hon verkade tycka om det.
Loke och Alfons vart ena riktiga sälar =)
de fullkomligt älskar vatten.

inna vi åkte så funderade vi på om vi skulle till djungelhuset eller badhuset.
men innan vi ens hade funderat färdigt, så sprang alfons iväg skrikande; jag hämtar mina badbyxor!!
så då vart det ju bestämt =)
underbara lillkille!

(ja ja jag har Dante kvar men han är ju Alfons häst och så är Dante ju mera som ett får =P )

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hej vännen, hur mår ni??

Tänkte bara höra med dig när det är dags för dop? =)

Kram från oss

2010-02-21 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0