Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 22 – Det här upprör mig

Det är ganska mycket som upprör mig.

Jag blir upprörd av:

*falska människor


*fördommar
(som jag tyvärr också har en bunt av och även dom upprör mig för att jag har dom....flummigt.... ja ja )

*homofober
(hallå, vadå bögnoja?? skärp er, jorden går inte under för att vissa människor förälskar sig i personen i stället för kön..... det är ju faktiskt så att man blir kär i en person, inte för att personen har snippa eller snopp)

*krig

*naturkatastrofer
(sånt får mig bara att tänka; HJÄLP vad är det som händer? hur stoppar vi det? HJÄLP!)

*svält (fy vad många människor som svälter och mår dåligt i våran värld....)

*barn som far illa (varför ska ens vissa personer skaffa barn när de bara vill barnet illa? borde man inte vilja skaffa barn för att göra det så bra som möjligt? för att uppfostra en liten människa till att bli bättre?)

Jag är ganska lätt att uppröra, framförallt orättvisor får mig att bli upprörd och stå upp till kamp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0