Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 21 – Mina dåliga sidor

oj, jag har nog en hel del dåliga sidor.
men jag fokuserar sällan på dem, annat än att man vill bli bättre på vilka saker.
men för att göra som man har åtagot sig i blogglistan så listar jag mina dåliga sidor:

- jag är otroligt långsint,
fast jag envisas med att säga att jag inte är det. Jag släpper saker för att sedan ta upp dem igen
- Jag är en stökig pedant, vill alltid ha det rent och snyggt men stökar oftast ner lika fort. Helst skulle jag vilja ha en liten städtomte som springer efter mig och plockar upp *drömmer*

jag har säkert fler dåliga sidor men detta är väl dom som även jag stör mig på emellanåt...
och sen ska man inte fokusera på det dåliga utan på de bra sidorna...
så det blev en kort lista på det dåliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0