Dag 08 – Favoritsaker

Dag 08 – Favoritsaker

Favoritsaker....vad klyschigt det låter.
jag döper om inlägget till: saker jag inte klarar mig utan!

då så, Saker jag inte klarar mig utan, är
*helt klart min data (sorgligt eller hur...),
*mitt supersnygga underställ (är ovärderligt här i jämtland och skulle jag nångång förlora det...ja då skulle jag sakna det...MASSOR!!)
* kryddor, har kryddor på allt. älskar att krydda mat och att hitta på nya smaker.

ååååh, gudars vilket tråkigt inlägg, varför vill man egentligen veta sånt?
jag menar, är det för att lixom kunna peka finger och skratta och säga: HA HA du är en materialist!

men jag skulle nog visst klara mig utan alla saker, kanske inte understället, men resten. kryddor finns ju i naturen och hallå...datan?? jo ja jag skulle nog klara mig utan den.
kanske få lite abstinens de första dagarna men sen skulle det gå över,
Hatar egentligen att vara beroende av saker.
Är jag beroende av cigg, ja då slutar jag. Beroende av socker = avgiftning.
Vägrar vara beroende!!

Kommentarer
Postat av: anette

När jag klickar på ditt fina inlägg med stenen, får jag meddelande att bloggen är nedlagt. Testar o skriva här i stället. Ha en fin dag skickar kram

2010-12-02 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0