2 flugor i en smäll...

Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Barndomsminne
jag har helt ärligt inga barndomsminnen som jag vill dela öppet i bloggen.... inga som betyder nått...
Om jag säger såhär;
Min uppväxt såg från utsidan ganska okej ut, precis som vilken familj som helst...
men så är inte fallet...
tyvärr så valde allt för många i familjen och släkten att blunda och låtsades att saker inte hände. eller helt enkelt inte ville veta av att saker och ting hände.
Så när jag tänker tillbaka på min uppväxt så känner jag mest ångest och ensamhet. Jag minns min pappa med glädje men inte uppväxten. Vi stannar där.... kanske berättar jag mera en annan dag, kanske inte.... den som lever får se helt enkelt....


Ett pinsamt ögonblick

ha ha ha, jag har så många pinsamma ögonblick att jag har svårt att välja ut ett.
Jag tycker nog att mycket är pinsamt men samtidigt inte. Det är nog mest folk som tycker att jag är pinsam.
Kanske vi ska lämna denna frågan till mina läsare??
Vilken är erat mest pinsamma ögonblick med mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0